من نه منم نه من منم

شعر و عرفان

من نه منم نه من منم

خداداد
شعر و عرفان

من نه منم نه من منم

من نه منم نه من منم

غزلی از مولانا:

باطن و ظاهرم تویی، من نه منم، نه من منم

غایب و حاضرم تویی، من نه منم، نه من منم

خلق  نمود و  بود  تو،   من  عدم و  وجود  تو

عین مظاهرم تویی، من نه منم،  نه  من  منم

سایه و روشنم تویی، گل تو و گلشنم   تویی

منظر و ناظرم تویی، من نه منم، نه  من  منم

نیستی از تو هست شد،عالمی از تو مست شد

باده و ساغرم تویی، من نه منم، نه  من  منم

قهر   منی   و   الفتم،   نو ر   منی   و   ظلمتم

مومن و کافرم تویی، من نه منم، نه من منم

در   سر  من هوای تو،  خلوت  دل سرای تو

شاهد و ساغرم تویی، من نه منم، نه من منم

ای تو سروربخش من، مهری و نوربخش من

 آیت   با هرم تویی،   من   نه منم، نه من  منم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 11 آبان 1390 | 23:3 | نویسنده : خداداد |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.